• Pierwszy przykładowy baner
  • Bezproblemowe zwroty
  • Bluuboo

Wysyłka

Reklamacje szablon

Usługi transportu paczek na terenie Polski dla sklepu Mobidoktor.pl świadczy firma kurierska DHL.

Wysyłka paczek poza teren Polski wymaga telefonicznego lub mailowego uzgodnienia z pracownikami Sklepu.

Produkt znajduje się w stanie idealnym. Produkt do transportu zostaje zabezpieczony i umieszczony w opakowaniu.

PRZEDPŁATA

15 zł od 0 - 500,00 zł

0,00zł powyżej 500,00 zł


POBRANIOWA

20 zł od 0 - 500,00 zł

0,00zł powyżej 500,00 zł

Czas realizacji zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia przez sklep do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
    • Czas otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia i czas jego dostawy.
    • Czas dostawy przesyłką kurierską wynosi od 24 - 48 godzin.
  2. W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas księgowania wpłaty.

    Czas od potwierdzenia zamówienia

    Czas od odebrania przesyłki przez kuriera

    Czas realizacji zamówienia + dostawa

  3. O dokładnym terminie wysłania przesyłki Nabywca jest indywidualnie powiadamiany telefonicznie lub przez e-mail w momencie akceptacji listu przewozowego przez firmę kurierską.
  4. Akceptacja listu przewozowego wystawiona przez firmę kurierską oznacza potwierdzenie odbioru paczki przez kuriera tego samego dnia, w którym nastąpiła akceptacja listu.
  5. Dokładną godzinę dostarczenia przesyłki Nabywca może uzyskać dzwoniąc na infolinię firmy kurierskiej. Wystarczy podać numer przesyłki znajdujący się w potwierdzeniu e-mail.
  6. Jeśli z jakichś przyczyn towar jest na wyczerpaniu, przesyłka może się przedłużyć. W takim przypadku opiekun zamówienia skontaktuje się z Państwem i poinformuje o tym fakcie.

Transport paczki

Realizacja paczek: paczki kurierskie DHL są realizowane zgodnie z regulaminem doręczania przesyłek firmy DHL dostępnym dla każdego klienta.

Numer listu przewozowego: po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz e-mailem numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie DHL, aby śledzić jej status doręczenia.

Usługa śledzenia: aktywuje się po zeskanowaniu przesyłki w sortowni DHL. Przewoźnik wyśle do Ciebie SMS a z informacją o planowanym doręczeniu. Na tym etapie jeszcze możesz skorzystać z usługi przekierowania paczki na inny adres.

Czas dostawy: Wszystkie przesyłki powinny zostać doręczone następnego dnia roboczego lub też w sobotę przy wybraniu i opłaceniu takiej opcji. Jeśli dostawa się opóźnia do 2 dni, najlepiej skontaktować się z naszą firmą lub też bezpośrednio z DHL-em pod numerem Infolinii 0801345345 lub (042)6345345.

Zmiana adresu doręczenia: Jest możliwa do drugiego dnia od nadania przesyłki. Zmiana adresu oficjalnie trwa minimum 12 godzin i może spowodować opóźnienie w dostawie od 1 - 2 dni roboczych.

Godziny dostarczenia paczki: Przewoźnik dostarcza paczki w godzinach 8:30-16:30 w dni robocze. Pierwsza próba dostarczenia nastąpi kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu. DHL poinformuje Cię o planowanym doręczeniu SMS em.

Brak odbiorcy pod wskazanym adresem: Kurier DHL wysyła SMS tzw. e-awizo z informacją o możliwości przekierowania paczki na inny adres oraz dodatkowo, jeśli będzie taka możliwość – kurier zostawi awizo papierowe. Drugą próbę dostawca podejmuje w ciągu kolejnych 2 dni roboczych.

Dwie nieudane próby odbioru przesyłki: w takim przypadku przesyłka zostaje przekazana do Terminala DHL, którego adres znajdziesz na awizo/ w SMS: e-awizo. Przesyłkę można odebrać w ciągu 7 dni kalendarzowych, nieodebrana w tym terminie wróci do magazynu DHL.

Gdzie możesz znaleźć adres Twojej filii: na stronie http://www.dhlexpress.pl/mapa/index.html

Sprawdzenie statusu przesyłki

W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej istnieje możliwość sprawdzenia, gdzie dokładnie znajduje się nadana przez nasz sklep przesyłka z Państwa zamówieniem.

  • Jak sprawdzić status paczki? W celu bieżącego sprawdzenia miejsca znajdowania się Państwa przesyłki wystarczy kliknąć numer listu przewozowego znajdujący się na stronie firmy DHL pod adresem http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/

Paczka nie dochodzi - co robić?

Sprawdź status paczki na stronie http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ - numer przesyłki znajdziesz w e-mailu. Następnie skontaktuj się z firmą DHL w celu uzyskania wszelkich informacji – Infolinia DHL pod numerami 0801345345 lub (042)6345345 i ustal przyczynę opóźnienia.

Odbiór przesyłki

Po przyjeździe kuriera prosimy:

  • sprawdzić, w jego obecności, stan zewnętrzny przesyłki,
  • pokwitować i opłacić przesyłkę (w przypadku, gdy nie była ona opłacona wcześniej przelewem),
  • rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.

Przy odbiorze prosimy szczegółowo obejrzeć przesyłkę. Jeżeli nosi ona znamiona uszkodzeń lub znamiona świadczące o ingerencji osób trzecich, to należy koniecznie otworzyć paczkę przy pracowniku firmy kurierskiej. Jeśli zawartość paczki będzie uszkodzona, należy spisać protokół, w którym będzie określony stan przesyłki oraz możliwe okoliczności powstania szkody. Protokół będzie później podstawą do reklamacji usługi transportu u przewoźnika.

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel