• Pierwszy przykładowy baner
  • Bezproblemowe zwroty
  • Bluuboo

Odstąpienie, reklamacje i zwroty

Reklamacje szablon

Zwrot towaru bez podania przyczyny

  • Jeśli jesteś osobą prywatną, możesz bez podania przyczyny zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. (Jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość),
  • W przypadku odstąpienia od umowy koszty wysyłki ponosi klient,
  • Przesyłkę możesz dostarczyć do nas na dwa sposoby. Wysyłając paczkę we własnym zakresie lub zamawiając naszego kuriera – wybór należy do Ciebie,
  • Po dotarciu paczki z produktami na adres siedziby naszej firmy, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki,
  • Skontaktuj się z nami, jeśli interesuje Cię wymiana produktu na inny z oferty naszego sklepu,
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nieposiadającego śladów użytkowania.
Przejdź do formularza

Jak tego dokonać?

To proste wystarczy tylko chwila!

1

Wypełnij online formularz zwrotu. Poczekaj na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w naszym sklepie. W przypadku zamówienia naszego kuriera termin odbioru paczki potwierdzimy e-mailowo.

2

Solinie zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz kartę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia faktury.

3

Oczekuj zamówionego przez nas kuriera we wcześniej potwierdzonym terminie. Przekaż mu paczkę ze zwracanymi produktami lub wyślij paczkę we własnym zakresie.

4

Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki ze zwracanymi produktami do naszej siedziby.

Przejdź do formularza

Reklamacja Towaru

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie z uwzględnieniem wymagań producenta reklamowanego produktu. Czas rozpatrywania reklamacji trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby.

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu paczki okazało się, że towar jest rozbity, pęknięty, uszkodzony itd. poprzez wady powstałe w trakcje transportu

Jak złożyć reklamację:

  1. Wypełnij formularz reklamacji online wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
    1. Wymiana towaru na nowy
    2. Zwrot pieniędzy
    3. Rabat na produkt
  2. Przygotuj przesyłkę do zwrotu odpowiednio zabezpieczając jej zawartość. Najlepiej zabezpieczyć produkt folią bąbelkową i umieścić go w oryginalnym opakowaniu. Dobrze też zabezpieczyć produkt przed przemieszczaniem się. Tak przygotowany karton gotowy jest do owinięcia folią lub umieszczenia go w kolejnym kartonie,
  3. Przekaż przesyłkę kurierowi lub wyślij paczkę na adres sklepu:
    • Mobidoktor
    • ul. Przemysłowa 8
    • 85-758 Bydgoszcz
  4. Oczekuj kontaktu od opiekuna z działu reklamacji.
Przejdź do formularza

Reklamacja z tytułu wad fabrycznych lub wad uwidocznionych

Kiedy stosować:

  • po dokładnym sprawdzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia przeznaczonej funkcji

Jak złożyć reklamację:

  1. Wykonaj i prześlij do nas zdjęcia wadliwego produktu. Im więcej szczegółów podasz, tym łatwiej będzie nam zweryfikować Twoją reklamację przed upływem 14 dni,
  2. Wypełnij formularz reklamacji on-line,
  3. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu jej zawartości. Najlepiej zabezpieczyć produkt folią bąbelkową i umieścić go w oryginalnym opakowaniu. Warto też zabezpieczyć produkt przed przemieszczaniem się. Tak przygotowany karton gotowy jest do owinięcia folią lub umieszczenia go w kolejnym kartonie,
  4. Dołącz dowód zakupu, karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona),
  5. Przekaż przesyłkę kurierowi lub odeślij przesyłkę we własnym zakresie na adres sklepu,
  6. Poczekaj na kontakt z naszej strony.
Przejdź do formularza

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu paczki okazało się, że jej zawartość nie zgadza się z zamówieniem
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce

Jak złożyć reklamację:

Problemy staramy rozwiązywać się tak sprawnie jak to tylko możliwe dlatego, ze względu na różnorodność przyczyn problemów związanych z niezgodnością zamówienia lub brakiem całkowitego stanu produktów, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.

Tel: 22 59 94 999

Email: info@mobidoktor.pl

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel